Friday 3 June 2011

[My 1st Entry]

Assalammualaikum kpd sume bloggers...(^^,)

i'm a new comers here...dalam alam blog nie...dulu penah wt satu blog...tapi....mcm ntah pape je...xde mende nk cite...huhuhu..actually...saya bukan sowg bloggers yang baik...saya tak suka menulis...tak kesah la menaip ke...termasuk jugak lah...hehe...sebab saya bukan seorang penulis yang baik...dan kisah hidup saya biasa2 je...xde yang menarik pun untuk di ceritakan... maybe kt post yg 1st nie...saya nk citekan biodata hidup saya yang x seberapa nie...( merendah dirinye ) hahaha....okayh...lets begin....




Nama penuh saya as u all knows is Siti Hajar Binti Husin.... umur yang terkini adalah 20 tahun3 bulan ( 3.6.2011 )...saya nie dilahirkan kat hospital besar Teluk Intan....kalo ade sape yg lahir skali @sama hosp. @ sama tarikh gtaw ea...sbb...smpy skang sy still x penah jumpa orang yg sama tarikh lahir ngn sy...huhuhu... sekolah rendah kt Sekolah Kebangsaan Kg. Bahagia Teluk Intan...smpy dajah 6...pas2....further study kt SMKA Sultan Azlan Shah....form 1- 5....after that...smbung plak kt Akademi Pengajian Islam Nilampuri, Kelantan...jap je duk situ... sbb dpt tawaran masuk Institut Pendidikan Guru Malaysia kampus Ipoh, perak Darul Ridzuan.... haaaa....amik kos Bachelor In Islamic Studies....pecaya x?? hehehehe... w'pun sy bukan lah terlalu sempurna untuk memegang title "USTAZAH"...tp...i will try my best...kalo ikutkan...cita2 1st sy adalah nk jd Peguam Syariah...hurmmmm....oleh sbb2 yg tertentu...x dpt la nk teruskan cita2 2...lgpn parents da pilihkan utk masuk maktab perguruan...hurmmm...pilihan ibu bapa tu adalah yg terbaik kn?? (^^,) skang sy da 2 tahun da kt maktab...dan bakal masuk untuk second sem 1st year degree dh pn...doa2kn la sy bleh teruskan dlm bidang nie....& berjaya jd ustazah yg sempurna...hehehe...

this is my family...my heart & soul....



this is my friends... lebih kurang je kitorg sume nie...hehehe



so...kalo korang tgok blog sy nie jap2 nmpk alim...jap2 nmpk rock...fhm2 je lah ea...hehehe...sy post je pe yg sy suke...x kire la..huhuhu...2 je utk di share kali nie...bubye~

No comments:

Post a Comment